Přeprava objednaného zboží:
Cena dopravy je pro velkoobchodní partnery řešena individuálně.
Při přebírání zásilky je nutné zboží zkontrolovat a to jak množství, tak bezvadný stav zásilky. Počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Nelze akceptovat reklamaci zboží viditelně poškozeného přepravou. Zkontrolujte vnější obal, rozbalte zásilku a zkontrolujte nepoškozenost zásilky uvnitř. Pokud zjistíte poškození, zboží nepřebírejte, ihned nám to oznamte na telefonní číslo 373 733 233.
Na reklamce mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu ( kde potvrzujete dopravci nepoškozené zásilky ) a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Neúplnost či nekompletnost zboží reklamujte ihned po převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto typu nemusí být brán zřetel. O oprávněnosti reklamace a způsobu odstranění závady rozhoduje dodavatel na základě dodaných podkladů a materiálů. Další nároky včetně náhrady následně vzniklých škod jsou vyloučeny.
Platební podmínky:
Prodávající akceptuje platbu v hotovosti řidiči - dobírkou nebo platbu předem bankovním převodem.