česká verze slovenská verze english version deutch
Položek v košíku: 0 0,00 €

Doprava a platba B2B

Přeprava objednaného zboží:

Cena dopravy je pro velkoobchodní partnery řešena individuálně.

Při přebírání zásilky je nutné zboží zkontrolovat a to jak množství, tak bezvadný stav zásilky. Počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Nelze akceptovat reklamaci zboží viditelně poškozeného přepravou. Zkontrolujte vnější obal, rozbalte zásilku a zkontrolujte nepoškozenost zásilky uvnitř. Pokud zjistíte poškození, zboží nepřebírejte, ihned nám to oznamte na telefonní číslo 373 733 233.

Na reklamce mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu ( kde potvrzujete dopravci nepoškozené zásilky )  a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Neúplnost či nekompletnost zboží reklamujte ihned po převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto typu nemusí být brán zřetel. O oprávněnosti reklamace a způsobu odstranění závady rozhoduje dodavatel na základě dodaných podkladů a materiálů. Další nároky včetně náhrady následně vzniklých škod jsou vyloučeny.

 

Platební podmínky:

Prodávající akceptuje platbu v hotovosti řidiči - dobírkou nebo platbu předem bankovním převodem.

 

Tyto stránky obsahují cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souboru cookie.   Další informace